Redaktor – portal księgowość budżetowa
Aktualnie szukamy osoby ze znajomością księgowości budżetowej, sektora publicznego.
Opis stanowiska:
Jako redaktor:
- planujesz zawartość tematyczną portalu
- zamawiasz treści u autorów zewnętrznych
- odpowiadasz za współpracę z autorami (umowy, rozliczenia dla działu płac)
- redagujesz teksty pod kątem poprawności merytorycznej i językowej
- obsługujesz cms, redagujesz treści pod SEO
- wspierasz menedżera produktu w działaniach promocyjnych
Wymagania:
- wiedzy z zakresu regulacji prawnych w zakresie finansów publicznych i księgowości budżetowej
- dobrej znajomości praktyki, problemów i wyzwań stojących w sektorze publicznym
- doświadczenie w samodzielnej redakcji
- umiejętność redagowania tekstów prawnych
- doświadczenia we współpracy z firmami zewnętrznymi
- łatwości w nawiązaniu kontaktów w branży
Oferujemy:
- współpracę w oparciu o umowę cywilnoprawną
- nie jesteś związany z konkretnym miejscem pracy, a swoje zadania możesz wykonywać elastycznie w dowolnym miejscu
- jesteś twarzą redagowanych publikacji - na stronie i w materiałach promocyjnych zamieszczamy Twoje zdjęcie, imię i nazwisko oraz krótki opis
- dużą samodzielność działania
- korzystasz z oferty szkoleń i branżowych konferencji dla redaktorów
- zespół doświadczonych redaktorów i menedżer produktu będzie Cię wspierał zarówno w okresie wdrożenia, jak i w dalszej pracy nad rozwojem publikacji.
APLIKUJ TERAZ – WYŚLIJ SWOJE CV »Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji"
Inne oferty:
Jak wygląda proces rekrutacji » Dlaczego warto z nami pracować »Jeśli nie widzisz oferty dla siebie i tak możesz przesłać do nas swoje CV.
Gdy pojawi się oferta zgodna z Twoim profilem, skontaktujemy się z Tobą.