Oferta pracy

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Opis stanowiska:

  • obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów,
  • sprzedaż naszych produktów,
  • budowanie bardzo dobrych relacji z klientami, którym będziesz doradzać w wyborze naszych usług i produktów,
  • badanie potrzeb klientów oraz praca nad procesami jakości ich obsługi, 
  • współpraca w zespole oraz z innymi działami w firmie w zakresie jakości obsługi klienta,
  • realizowanie planów sprzedaży,
  • udział w projektach i warsztatach zespołowych.

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenia w budowaniu relacji z klientem,
  • umiejętności obsługi komputera,
  • swobody wypowiedzi,
  • umiejętności współpracy z zespole.

Oferujemy:

  • umowa o pracę po trzymiesięcznym zleceniu,
  • wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji,
  • pracę w kameralnym, zmotywowanym i dynamicznym zespole,
  • wolne weekendy i jednozmianowy system pracy (08:00 – 16:00),
  • szkolenia, warsztaty i wsparcie w trakcie pracy.

Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji”
APLIKUJ TERAZ – WYŚLIJ SWOJE CV »

Wypełnij formularz aplikacji: