Dowiedz się, jak działa
14-dniowy okres testowy

  • Korzystaj ze 100% funkcjonalności naszych usług, wraz z poradami ekspertów
  • Sprawdź, czy produkt spełnia wszystkie Twoje oczekiwania i świadomie podejmij decyzję o dalszej prenumeracie
  • Zachowaj bezpieczeństwo i komfort bezpłatnej rezygnacji w ciągu 14 dni

Zobacz, jak działa
Super oferta WIP

Drogi Czytelniku,

Musisz wiedzieć, że jesteśmy pewni wartości naszych produktów i jakości usług. Dlatego chcemy się nimi chwalić. Stąd możliwość pełnej weryfikacji naszej oferty przez 14 dni. Co to oznacza dla Ciebie?

Korzyści

  • Najpierw testujesz, potem decydujesz
  • Pełna transparentność i 14 dni na podjęcie finalnej decyzji
  • 100% bezpieczeństwo wraz z infolinią otwartą na Twoje pytania
  • Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem ekspertów

Zobacz opinie
czytelników korzystających z 14-dniowego okresu testowego

Państwa model sprzedaży jest dla mnie odpowiedni, zwłaszcza, że nie trzeba kupować publikacji "w ciemno", a spokojnie można się z nią zapoznać. Publikacja o zdrowiu, którą otrzymałam jest bardzo dobrze napisana.

~ Maria Lipińska

Testowałam Wasze publikacje kolejny raz, i kolejny raz jestem z nich zadowolona.
Dajecie pełnometrażową ofertę zapoznania się z publikacją pełno-wartościową i co najważniejsze omawiającą bieżące problemy, co jest niesamowitym atutem.
Korzystając z testu cieszę się, że zyskuję czas, aby przedstawić ofertę kierownictwu i dzięki temu możemy wspólnie podjąć decyzję o dalszej współpracy.

~ Klaudia S.

Model sprzedaży na próbę - chcę, nic nie robię lub nie chcę i rezygnuję z dalszego korzystania, jest bardzo korzystny dla klienta, ponieważ daje możliwość zapoznania się w ciągu 14 dni z ofertą. Okres dwóch tygodni jest w zupełności wystarczający na podjęcie ostatecznej decyzji. Jeśli ktoś jest zainteresowany ofertą, nie musi już jej zamawiać, ponieważ następuje automatyczna kontynuacja. W przypadku natomiast rezygnacji wystarczy poinformować o braku chęci do jej kontynuowania. Bardzo dobrym pomysłem jest też przypominanie SMS-em lub na e-mailem o zbliżającym zakończeniu 14 -dniowego okresu próbnego.

~ Bogusław Korzeniewski

Jak przetestować publikację lub portal
przed podjęciem decyzji o płatnej prenumeracie?

Zobacz krok po kroku, jak wygląda proces bezpiecznego testowania przez 14 dni

Krok
pierwszy

Zamawiasz testowy numer publikacji
lub dostęp do portalu

Krok
drugi

Przez 14 dni - od momentu otrzymania publikacji lub dostępu do portalu – testujesz produkt w jego pełnej wersji. Korzystasz z porad ekspertów, merytorycznych artykułów i dodatkowych funkcjonalności.

Krok trzeci

Zbliża się koniec okresu testowego.
To jest czas na Twoją decyzję.
Jeśli:

Jesteś zadowolony i chcesz korzystać z dalszej płatnej prenumeraty, nie musisz nic robić, automatycznie przedłużymy Twój abonament. Oznacza to, że przy następnej wysyłce otrzymasz fakturę do opłacenia, a dostęp do serwisu będzie cały czas aktywny.

Z jakichkolwiek powodów nie możesz skorzystać teraz z prenumeraty, skontaktuj się z nami – i zgłoś rezygnację. Zadzwoń pod numer 22 518 29 29 lub skorzystaj z formularza www.kontakt.wip.pl i poinformuj nas o tym. Anulujemy zamówienie prenumeraty i nie otrzymasz żadnej faktury! Bez zbędnych pytań i niepotrzebnego tłumaczenia.

UWAGA: Brak rezygnacji po okresie testowym oznacza zgodę na rozpoczęcie płatnej prenumeraty.

Testuj bezpiecznie
przez 14 dni

Pamiętaj, 14 dniowy okres testu to Twój czas. Wykorzystaj go dobrze i sprawdź czy produkt spełnia wszystkie Twoje oczekiwania

  • Korzystaj ze 100% funkcjonalności naszych usług, wraz z poradami ekspertów
  • Zachowaj bezpieczeństwo i komfort bezpłatnej rezygnacji w ciągu 14 dni
  • Świadomie podejmij decyzję o dalszej prenumeracie
  • Zadawaj pytania specjalistom i rozwiązuj każdy problem indywidualnie

Pamiętaj,

zgodnie z modelem sprzedaży uwzględniającym 14-dniowy okres testowy, brak rezygnacji klienta w określonym terminie oznacza akceptację produktu i rozpoczęcie płatnej prenumeraty. Wydawnictwo, chcąc wywiązać się ze zobowiązań i dostarczać Ci kolejne numery w prenumeracie, ponosi koszty m.in. redakcyjne, produkcyjne, magazynowe czy pocztowe.