kariera

Rozwój kompetencji

wymiana wiedzy - współpraca

Dlaczego my

  1. Sympatyczna atmosfera

    Czas w pracy to duży wycinek naszego dnia, dlatego chcemy go spędzać wśród miłych, sympatycznych i otwartych osób. Tych u nas nie brakuje. Pamiętamy, że nie samą pracą człowiek żyje.

  2. Wybierasz
    bonusy

    W zależności od Twoich potrzeb masz do wyboru abonament medyczny lub dofinansowanie do urlopu.

  3. Lokalizacja
    – Saska Kępa

    Przepiękna okolica i świetny dojazd z każdej cześci Warszawy oraz jej okolic.

  4. Stałe
    grono

    Co roku wyróżniamy osoby pracujące w WiP-ie od 5, 10 i 15 lat, a niedługo także tych, którzy są z nami od 20 lat.

  5. Edukacja
    i rozwój

    Szkolimy i wysyłamy na konferencje branżowe.

    Jeśli chcesz podyplomowo rozwijać swoją wiedzę w dziedzinie, w której pracujesz, możliwe jest częściowe dofinansowanie studiów.

  6. Swobodny strój to u nas standard

    Dżinsy i T-shirt to u nas dzień powszedni, a nie tylko piątkowy przywilej.

  7. Do pracy na rowerze

    Chcesz przyjeżdzać do pracy na rowerze, ale boisz się go zostawiać na ulicy? Mamy rozwiązanie – specjalnie wydzielone miejsca dla rowerów.

  8. Ty decydujesz, o której wstajesz!

    Zaczynamy pracować
    między 8.00, a 9.30.
    Wyjątkiem jest
    Centrum Obsługi Klienta
    • infolinia wychodząca 7.30–15.30
    • infolinia przychodząca 8.00–16.00

  9. Pokój
    relaksu...

    ...w którym znajdziesz chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków.

SPRAWDŹ OFERTY PRACY
DOŁĄCZ DO NAS »

Nasz Zespół

  1. Dział Wydawniczy
    • Rozwój produktów
    • Redakcja
  2. Sprzedaż i promocja
    • Telemarketing
    • Online
    • Reklama
  3. Centrum Obsługi Klienta
    • Infolinia
    • Korespondencja
    • Mini Call Center
  4. IT
    • Infrastruktura
    • Development
    • Technologie webowe
    • Bazy danych
  5. Produkcja i logistyka
    • Grafika/DTP
    • Druk i logistyka
  6. Finanse/HR/Administracja
    • Księgowość
    • Controlling
    • Płace
    • Kadry
    • Biuro Zarządu

Czym możesz się u nas zajmować?

Pracując w Dziale Wydawniczym jako Menedżer Produktu jesteś odpowiedzialny za:

  • prowadzenie i rozwój istniejących produktów (np. newslettera, magazynu, portalu),
  • tworzenie koncepcji nowych produktów i wprowadzanie ich na rynek,
  • analizę rynku, konkurencji, potrzeb klientów,
  • koordynację i analizę wyników działań marketingowych online i offline.

 

Jako Redaktor:

  • decydujesz o merytorycznej zawartości publikacji, badając potrzeby swoich czytelników,
  • koordynujesz proces jej powstawania, współpracując z autorami, ekspertami, składem i korektą,
  • redagujesz teksty otrzymane od autorów, dbając o wysoką jakość merytoryczną,
  • opracowujesz materiały do Internetu (e-lettery, strony WWW, e-booki).

Pracując w jednym z Działów Sprzedaży we współpracy z Działem Wydawniczym:

  • planujesz i koordynujesz akcje telemarketingowe lub online, wykorzystując całą gamę narzędzi e-commerce,
  • analizujesz wyniki działań promocyjnych,
  • jesteś odpowiedzialny za realizację celów sprzedażowych w swoim obszarze,
  • a w Mini Call Center kontaktujesz się bezpośrednio z Klientami, prezentując im naszą ofertę.

Nasze Centrum Obsługi Klienta dba o relacje z Klientami, udziela odpowiedzi na różnorodne pytania i rozwiązuje wszelkie problemy, z którymi Klienci się do nas zwracają. Pracownicy COK zręcznie poruszają się w naszych systemach i jak mało kto znają naszą ofertę.

Coraz więcej naszych serwisów jest dostępnych online, dlatego w naszym gronie znaleźli się specjaliści od technologii webowych, programiści i graficy internetowi. Właśnie oni tworzą i rozwijają od strony back-endu to, co potem Klient ogląda i wykorzystuje w formie portalu, strony www, czy jakiejkolwiek innej usługi, której bedziemy potrzebować.

Szukamy ludzi z pasją, pełnych entuzjazmu i optymizmu, otwartych na wiedzę i nowe technologie. Odpowiedzialnych za realizację celów, chcących się rozwijać i zdobywać doświadczenie.

Nasze wartości

Otwartość

 

Nastawienie na rozwój

 

Nastawienie na rozwiązywanie problemów
Szacunek i życzliwość
Współpraca
Do WiP-u trafiłam ponad 12 lat temu z francuskiej korporacji międzynarodowej, gdzie wszystko było zaplanowane i działo się według odgórnie ustalonych zasad, planów i reguł. Pracę kończyłam często po godzinie 22.00 i czułam coraz większą irytację.

Dopiero pracując w WiP-ie, mogłam pozwolić sobie na własne inicjatywy i realizację własnych kampanii, na co dzień obcować z nowymi technologiami i pracować w zgranym zespole. Nie mówię, że jest tu łatwo, ale zawsze jest ciekawie.
Agnieszka

Dział Sprzedaży Online

Praca w wydawnictwie daje mi możliwość rozwoju, współpraca w dziale układa się perfekcyjnie, wszyscy w zespole się dogadują oraz wymieniają się wiedzą.

Firma dba, aby każdy miał odpowiedni do swojej pracy sprzęt - dwa monitory w naszym dziale to podstawa. Mamy zapewnione legalne oraz profesjonalne oprogramowanie, co przekłada się na sprawną pracę.

Szczerze polecam pracę w Wydawnictwie, okazuje się, że nie tylko typowe firmy IT mają wielu programistów :)
Robert – programista

Dział Technologii Webowych

Proces rekrutacyjny

Nie każdy proces rekrutacyjny przebiega w identyczny sposób. Wiele uzależnione jest od specyfiki stanowiska i czasu,
którym dysponujemy na zalezienie kandydata. Jednak poniżej po krótce prezentujemy, czego możesz się spodziewać :)

  1. Analiza i selekcja nadesłanych CV

    Wybieramy kandydatów, których profil najbardziej odpowiada aktualnym potrzebom Wydawnictwa. Kontaktujemy się z wybranymi osobami i zapraszamy je na spotkanie rekrutacyjne.

  2. Pierwsze spotkanie rekrutacyjne

    To rozmowa z osobą z Działu HR i przedstawicielem działu poszukującego pracownika. Podczas spotkania chcielibyśmy poznać Twoje dotychczasowe doświadczenia oraz oczekiwania względem nowej pracy. To również moment dla Ciebie, żebyś mógł zdobyć informacje o firmie i stanowisku, na które aplikowałeś.

  3. Zadanie rekrutacyjne

    W przypadku niektórych stanowisk decydujemy się na wysłanie Kandydatom „pracy domowej”, której celem jest sprawdzenie wiedzy merytorycznej wykorzystywanej na danym stanowisku. Informacje o zadaniu Kandydaci dostają w czasie rozmowy telefonicznej lub w trakcie spotkania.

  4. Drugie spotkanie

    Często, przed podjęciem ostatecznej decyzji Kandydaci, którzy najlepiej wypadną w poprzednich etapach, zapraszani są na drugie spotkanie z Kierownikiem/Dyrektorem działu, do którego odbywa się rekrutacja.

  5. Złożenie oferty wybranemu kandydatowi – list intencyjny

    Wybranemu Kandydatowi przedstawiamy ofertę. Jeśli obie strony ją akceptują, podpisujemy list intencyjny i w umówionym terminie rozpoczynamy wspólną pracę.

  6. Informacja zwrotna dla kandydatów

    Na sam koniec Kandydatom, z którymi się spotkaliśmy wysyłamy informacje o wynikach procesu rekrutacyjnego.

SPRAWDŹ AKTUALNE OFERTY PRACY »